Астана қаласы №18 «Аяжан» балабақшасының
педагог қызметкерлерінің сапалық құрамы
| № | Педагогтің толық аты - жөні | Лауазымы | Оқу орнының атауы, бітірген жылы | Диплом бойынша мамандығы |
|---|---|---|---|---|
|
1 |
Дюсенгазина Лазат Мақсұтовна |
Меңгеруші |
Жоғары. Қарағанды педагогикалық институты- 1989 жыл |
«Бастауыш оқыту педагогикасымен әдістемесі» |
|
2 |
Баймолда Әлия Жақыпбекқызы
|
Әдіскер |
Жоғары.Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық инстутуты-2014ж |
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» |
|
3 |
Калмурзаева Гулжан Адильхановна |
Тәрбиеші |
Жоғары. Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті. 2020 ж |
«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» |
|
4 |
Масалова Динара |
Тәрбиеші |
Жоғары Семей Қайнар универститеті 2012ж Қайта даярлау курсы «Формула успеха» оқу орталығы 432 сағ 09.02.2022 ж |
Қайта даярлау курсы «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 09.02.2022 ж |
|
5 |
Шаяхметова Гаухар Салимжановна |
Тәрбиеші |
Жоғары. Н.К.Крупская атындағы педагогикалық институты. 1990 ж. |
«Мектепке дейінгі педагогика және психология пәнінің оқытушысы, тәрбиеші». |
|
6 |
Тыштыбаева Ұлжан |
Тәрбиеші |
Арнаулы орта. Астана қаласы Гуманитарлық колледжі 2016ж «Жанқадам» білім беру орталығы 432 сағ 2020ж |
«Қазақ тілі мұғалімі» «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» |
|
7 |
Рахимбаева Саулегул |
Тәрбиеші |
Арнаулы орта. Астана қаласының Білім басқармасының «Гуманитарлық колледж» МКҚК, 2014 ж. |
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» |
|
8 |
Смагулова Жібек Жұмағалиқызы |
Тәрбиеші |
Жоғары. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық университет 2014ж |
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» |
|
9 |
Орозалиқызы Қаныкей |
Тәрбиеші |
Арнаулы орта. Еуразия гуманитарлық колледжі 2020 ж |
«Мектепке дейінгі тәрбие оқыту» |
|
10 |
Бағдаулетқызы Назерке |
Тәрбиеші |
Жоғары. І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті. 2018
|
«Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту» |
|
11 |
Бекмухаметова Зарина |
Тәрбиеші |
Жоғары: Қазақ инновациялық – заң университетінің «Бастауыш оқыту педагогикасы» 16.07.2021ж |
Қайта даярлау курсы «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 19.11.21ж |
|
12 |
Камзина Асель Кайратовна |
Тәрбиеші |
Жоғары. А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті 2021ж |
«Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту» |
|
|
Пән педагогтары туралы мәлімет |
|||
|
13 |
Буркутбаева Ляззат Ермековна |
Орыс тілі пәні мұғалімі
|
Жоғары. Абай атындағы Алматы МУ, 1994
|
Орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі |
|
14 |
Бахтиярова Лаура |
Дене шынықтыру мұғалімі
|
Жоғары. Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті 2017ж
|
«Дене шынықтыру және спорт» |
|
15 |
Барпаякова Гулимхан |
Музыка жетекшісі |
Жоғары Қорқыт атындағы Қызылорда гуманитарлық университеті 2001ж
|
«Музыка және ән салу» |
|
16 |
Даутова Кулзада Едильбаевна |
Педагог - психолог |
Жоғары. М.Х.Дуати атындағы Тараз мемлекеттік университеті бакалавр, 2020 ж |
«Психология» |
МКҚК № 18 «Аяжан» балабақшасы типтік ғимаратта орналасқан, балабақшаның жобалы қуаттылығы - 200 балаға, 1966 жылы қолдануға берілген, қосалқы құрылыс 2011 жылы қолданысқа берілген. Арнайы жайлардың жиынымен 7 мемлекеттік топты құрайды (барлығы мемлекеттік тілде)
Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу куәлігі 6416-1901-МК
Мектепке дейінгі оқу-тәрбие ұйымының негізгі сипаттамасы
МКҚК № 18 «Аяжан» балабақшасы Қазақстан Республикасы мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың Мемлекеттік стандартын, мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын ұйым, балаларды жалпы адамгершілік құндылықтарға, балаларды қарау мен сауықтыруды қамтамасыз етеді; отбасымен ынтымақтастықты және іс-әрекетті жүзеге асырады, баланың тұлғалық-бағдарына дамушы тәрбиелеу мен оқытуды өткізеді, баланың толық дамуы үшін қолайлы жағдайлар туғызады. Балабақшада: Музыка залы, дене шынықтыру залы, психолог, әдіскер медициналық кабинет, тіл кемістігін түзету кабинеттері бар. Сондай-ақ, ата-аналардың қалауы бойынша хореография, ағылышын тілі, вокал, таэквондо және кезекші топ жұмыс жасайды.
МКҚК № 18 «Аяжан» балабақшасының даму перспективасы
- Балалардың психологиялық және физиологиялық денсаулықтары үшін қолайлы жағдайлар туғызу
- Балалардың патриоттық, өз қадір-қасиет, өзін-өзі тану, өз құқығын және бостандығын, басқа адамның құқығын құрметтеу креативті сезімдерін дамыту және тәрбиелеу.
- Балалардың интеллектуалды-тұлғалық қабілеттерін дамыту;
- Мектепке дейінгі тәрбиеленушілердің танымдық белсенділіктің негізі болатын білім құмарлықтарын дамыту;
- Өскелең ұрпақтың денсаулығы мен өмірін сақтау.
№ 18 «Аяжан» балабақшасы қызметінің негізгі мақсаты – кең спектрлі оқу-тәрбие қызметін ұсыну, бала тұлғасын жан-жақты дамытуға бағдарлау; мектепке тереңдетілген дайындық, жалпы қоғам мен отбасының қажеттіліктерін, оның жеке ерекшеліктерін есептегенде; жалпы адамдық рухани құндылықтарға сәйкес, шығармашылық және коммуниктивтік өмірлік әдеттерін және баланың әлеуметтік-психологиялық бейімділігін дамыту.
2019-2020 оқу жылында «Интеллектум» логикалық дамыту кабинеті мен «Робототехника» кабинеттерін іске қосу жоспарланып отыр.